Heb je een vraag? 06 229 35 156
    Maak het jouw feest!
0
Ontdek hier het
Voordeelvoor jouw bedrijf!

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen.

1. Ik wil graag ook nog wat anders bestellen, maar dat staat niet op de website.
Als je naast je bestelling ook nog iets wilt bestellen wat niet op de website staat, dan kan je gerust even bellen met ons: 06 229 351 56
Wij zorgen er dan voor dat je de hele bestelling bij ons kunt plaatsen.

2. De kleuren op de website zijn net niet de kleuren die ik wil.
Op de website staat 70% van de kleuren die wij hebben. Wij bieden op de website de meest populaire kleuren aan. Als jouw kleur er niet bij staat, dan kan je even bellen om te checken of wij jouw kleur hebben, of bij het afrekenen in de balk van “bestelnotitie” een opmerking plaatsen van jouw gewenste kleuren

3. Ik kan niet met Ideal betalen, hoe kan ik dan een bestelling plaatsen?
Wij bieden op de website de betaalmethode van Ideal aan. Mocht dit niet lukken voor je, dan kan je de bestelling plaatsen in het contactformulier van de website. U krijgt dan de factuur op je emailadres. Je kunt dan zelf de factuur voldoen.

4. Krijg ik een bevestiging van de bestelling?
Ja, je krijgt automatisch bericht van de bestelling en je kunt direct de factuur inlezen.
De factuur is de bevestiging dat wij jouw decoraties bezorgen.

5. Kan ik na de betaling de bestelling nog annuleren?
Ja, dat kan altijd. Echter tot 3 dagen vooraf aan de datum van je bestelling. Het geld krijg je dan binnen 14 werkdagen terug gestort. Binnen twee dagen kan je alleen de datum nog wijzigen.
Binnen 1 dag kan je helaas niets meer wijzigen of annuleren.

6. Zijn de ballonnen volledig biologisch afbreekbaar?
Ja, de ballonnen zijn 100% latex ballonnen en volledig afbreekbaar. Het lint echter niet.

7. Waarom kan ik niet onder een bedrag van €70.00 bij jullie bestellen?
Onder de €70.00 excl. btw. is het voor ons niet rendabel om te rijden, omdat de kosten voor ons dan hoger zijn dan de inkomsten.
Ophalen is helaas niet mogelijk.

8. Mijn decoraties zijn na een dag alweer lelijk, kan ik dan mijn geld terug krijgen?
Nee, helaas. Wij zorgen altijd dat de decoraties kant en klaar en goed worden geleverd. Daarna kunnen wij echter niets meer voor je doen. Ballonnen zijn sterk afhankelijk van het weer. En wij geven helaas geen goed-weer garantie.

9. Leveren jullie ook na 15.00 uur?
Nee, wij bezorgen tot 15.00. Als je de decoraties echt later op de dag wilt hebben, dan moet je even contact met ons opnemen. Wellicht kunnen wij nog wat voor je regelen.

10. Halen jullie de decoraties ook weer op?
Nee, de decoraties en het frame mogen jullie zelf bij de stort leggen, of bewaren, als wij bijvoorbeeld vaker langskomen.

11. Ik wil net iets, wat ik niet online kan regelen……
Als je wensen hebt,  die je niet direct online kan regelen, dan kan je deze opmerkingen plaatsen in het tekstvak “bestelnotitie”.
Deze informatie krijgen wij. Mochten er onduidelijkheden zijn, dan bellen we jou even.